top of page

Firemní akce

Hledáte ojedinělé místo pro firemní aktivity, kam můžete pozvat své obchodní partnery, ale i rodiny svých zaměstnanců? Potřebujete prostornou zahradu pro možnost uspořádání fantastického teambuildingu, a navíc se chcete ubytovat? Slavíte narozeniny, chystáte párty, ale chcete zároveň také soukromí? Potom jste u nás správně. Na Stodole Plástovice vše rádi zařídíme a s organizací Vaší akce rádi pomůžeme.

Komplex Stodola Plástovice

2.png
4.png

V oboru jsme téměr 18 let ...

V oblasti eventu se náš tým pohybuje téměř 18 let. Máme za sebou nespočet svateb, firemních akcí pro malé i velké klienty, konference, tématické večírky, festivaly, bankety, rodinné oslavy, teambuildingy i závody. Během všech akcí jsme získali nespočet cenných zkušeností a kontaktů, díky kterým jsme Vám schopni připravit akci dle Vašich přání. Umíme pracovat s historií, emocemi, ale i moderními technologiemi. 


„Nejen prostor, ale především zážitky“

Výhody komplexu
  • Vynikající dostupnost z Českých Budějovic (20 min. autem)

  • Přístupnost celého areálu ze dvou směrů (hlavní vstupní brána a vstup od parkoviště areálu) - možnost vstupu do stodoly ze dvou směrů (od parkoviště a ze dvora)

  • Vysoký strop ve stodole, který je plně osvětlen světelným baldachýnem

  • Profesionální bar přímo ve stodole

  • Plně funkční krb se dřevem po celou dobu akce v čele stodoly

  • Klidné, čisté a udržované prostředí

  • Bezpečnostní kamerový systém v celém areálu

  • Vlastní parkovací plocha až pro cca 30 aut

  • Zrenovovaný vzhled jihočeského selského stylu

  • Ubytovací kapacita až pro 32 osob

  • Velká prostorná zahrada a ovocný sad – oboje vhodné pro pořádání firemních i soukromých venkovních akcí

  • Dvě zastřešené venkovní pergoly s krbem

  • Konferenční místnost vybavená AV technikou až pro 60 osob s přístupem do zahrady

  • Plně vybavená profesionální kuchyně

  • Možnost vlastních externích dodavatelů 

  • Půjčovna dekorací přímo v areálu stodoly

  • Zázemí pro děti na zahradě i uvnitř

  • Možnost zajištění programu na míru a poskytnutí personálu pro jakoukoliv akci

Nevýhody komplexu
  • Po 22:00 je potřeba aktivity spojené se zvukovou technikou přesunout do prostor stodoly nebo konferenční místnosti

  • Neposkytujeme restaurační služby (zprostředkujeme ale jakýkoliv catering nebo Vám připravíme královskou snídani)

  • Nemáme bezbariérové pokoje (pro handicapované nabízíme ubytování v přízemí, nicméně je potřeba počítat s malým schodem při vstupu do místností) 

  • Neposkytujeme veřejné ubytování

  • Komplex nepovoluje konfety, ohňostroje ani jinou pyrotechniku, můžeme ale zajistit fire show na základě předchozí písemné domluvy s provozovatelem areálu

2.png
bottom of page